27 September

Vad ska jag börja säga idag?
Kan väl börja att säga att helgen har varit toppen! Går dagen så pluggade jag tyvärr, lite för lite kanske. Tanke på att man hade prov idag. Provet i hel het gick sådär kunde väl ha gått bättre.. För frågorna var väldigt skumma enligt mig. Bara att vänta och se hur de går.
Var även på ungdomsgruppen i kyrkan igår och vi var bara 5 stycken kan inte påstå att de var många men roligt hade vi allt. Först fika i en timma och sen blev de att göra en spargris fast för min del blev de en sparkossa haha =D

Senare ikväll blir det att testa på innebandy och då blir det att stå i mål. Får se om jag kommer hem välbehållen eller inte. Har en känsla att jag kommer få ont i mina knän men det är sånt som märks. Hoppas även att alla är snälla i laget och tar väl hand om mig! Men om jag inte tycker det är kul blir det ingen innebandy sen heller.
Men innan jag ska åka och träna så får de bli sova någon timme, äta mat och ta hand om mammas och deras hund!

Over and Out!

En liten bild på min sparkossa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0