Bilprovning som inte slutade bra!

Var i skolan till kvar i tolv idag faktiskt! men sen så stack och syster Jackie till vimmerby för att vi skulle dit och besikta hennes bil innan vi drar till stockholm i morgon. Men det slutade inte riktigt som vi ville, så denna dag har varit lite halv spänd! Allt på grund av att vi helst inte kunde ta hennes bil och fick börja leta efter någon annan, men till slut så fick vi tag i våran andra syster Nathalie och frågade om vi kunde ta hennes bil istället och självklart kunde vi det. Som ni förstår har det inte varit en lätt dag för en trött Angelica. Men självklart så fixade sig allt till slut!

Så nu sitter jag i min lägenhet och umgås med mina älskade katter och tar väl hand om dem innan jag åker, visst jag kommer ju hem på söndag igen men trist att lämna dem bara för att man ska bort. Självklart vet jag att dem klarar sig utmärkt men taskigt tanke på att dem är så små! tur jag har leksaker till dem så dem har något att göra när jag åker.

Sen har jag även fått mitt INTERNET ÄNTLIGEN! som jag har väntat, visst hade ju svårt att bestämma vad jag skulle ha men slutligen fick det bli telias bredband!

Men nu är det nog dax för en film för packa orkar jag inte med just nu för det får jag göra i morgon! För jag ska nämligen till Stockholm för en visit hos min käre far och mina syskon. Med mig tar jag Mina två äldsta syskon och sen min kära vän Ulrika. Vi ska ha en toppen kväll i stockholm!

Ha det så bra så länge, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0