Det är nog dax att du rycker upp dig!

Hittills idag har jag faktiskt inte gjort något. När jag vaknade gick jag upp och hämtade datorn och la mig i sängen igen, för jag hade verkligen inte någon lust att gå upp. När man ändå inte har något bestämmt så kan man ju lika väl ligga i sängen eller soffan hela dagen eller hur? Det är så jag tycker ibland, och på tal om annat så känns det som att de skulle vara SÖNDAG idag. Har ingen aning varför jag tycker de men så är de bara.

Så nu sitter jag här med min stora hjärna och tänker och funderar. Kan tyvärr inte säga att de kommer fram något vettigt men det är väl så de ska vara ibland! Och idag är en sån dag jag bara vill vara själv och bara göra de jag känner för.
Hade för övrigt en bra kväll igår förutom vissa undantag, men det är inget som jag nämner här! Hoppas ni alla andra hade en bra kväll oxå!

Idag ska nog fasiken göra mina pankakor som jag har varit sugen på väldigt länge.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0