Inneboende!

Jaha nu är man inte själv i sin lägenhet längre. Tog hem mina två underbara katter hem till mig idag. Kommer ha fullt upp nu i några dagar, i allafall livat!

Skolan går även toppen! men min näsa rinner nästan hela tiden.. Men det börjar bli bättre =) Har även hunnit med att jobba lite extra och det kommer bli mera framöver hoppas jag, för lite extra pengar behöver jag allt nu när jag har flyttat till eget.

Börjar även bli lite irriterad för mitt bredband och tv-kanalerna har inte kommit. Vill ju slippa gå hem till andra och låna internet. Men snart får jag nog mitt om jag har tur =)

Tycker om min pojkvän hur mycket som helst!

Ha det så bra så länge så hörs vi nog snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0