Sitter i skolan

Känns så himla skönt att känna att man är piggare idag än vad man var igår och ändå gick jag och la mig senare igår än i förrigår!
Visserligen hade jag velat lega kvar i sängen i morse när klockan ringde. Inte allt för kul att bli väckt på morgonen av katterna för att dem vill gosa, vilket dem kommer och vill göra i ansiktet. Antingen kastar man bort dem eller så ligger man bara kvar och njuter av deras kurrande och varma små kroppar och det var vilket jag gjorde. Dem små livet är så himla söta. Inte varje natt dem sover i sängen heller, för dem flesta nätterna sover dem i soffan.

Ikväll blir det att plugga lite inför provet vi ska ha i morgon, vilket jag hoppas blir ganska lätt. Ikväll är de även arga snikaren på tv, som jag har längtat efter de programet =D program ledaren är så grymt bra!

Fick även besked om mitt CV idag vad en i skolan tyckte. Vilket var väldigt roligt att höra för hon tyckte nästan allt var bra förutom att hon tyckte jag skulle ändra lite små saker. Men det får bli till kvällen så jag har lite att göra och inte bara sitta vid ellära böckerna och tv:n.

Hej svejs så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0