Skola,kompis och jobb

Dagen som har varit idag är jag ritkigt nöjd med. Har hunnit med så mycket mer än vad jag trodde jag skulle göra. Dagen började med att åka till skolan och gå igenom provet som vi gjorde förra veckan, blev dock inte helt nöjd med betygen men vad gör de om hundra år? huvudsaken är att jag blev godkänd i alla fall! Nästa prov ska jag bara göra så mycket bättre ifrån mig. Har insett att jag inte kom ihåg allt som jag trodde jag skulle göra men det är bara att plugga på till nästa prov =)

 
Mums min goda pizza som jag tog och åt till lunch idag med min underbara vän Ulrika!
Alla stunder med henne är verkligen toppen, hon får mig alltid att skratta :D

När vi väl kom hem till mig blev de bara att sitta och uggla eller nej inte egentligen för vi satt och pratade och sen så satt jag och skulle försöka mig på kyl uppgifterna men kan ej säga att de gick bra, för det blev mycket mera prat men de gör absolute ingenting =D  
Har även hunnit med och jobbat, fick förfrågan att jobba mellan 16-21 och jag var väldigt osäker på om jag skulle ta det eller inte men min kära vän Ulrika och min syster jackie tyckte jag skulle ta det. Så det blev att jobba ett pass. Ska även vara så duktigt att säga att jag gick hemifrån jobbet och det är ca 20-30 min hem till mig.

Nu ska jag ta mina två små söta katter och gå och lägga mig! Så god natt och sova gott alla där ute i världen!



Hanna och Harry igår innan jag skulle gå och lägga mig =)

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0