Skolan och allt nytt man ska lära sig

Förstår inte hur mycket man kan lära sig bara på en dag när man är i skolan? det är i alla fall sjukt intressant. Trodde aldrig jag hade fattat något när jag satt och lyssnade på läraren idag igen, plus att vissa stunder har jag väldigt svårt att koncentera mig så jag använder mobilen till hjälp och självklart surfar jag lite. Men självklart hänger jag med på lektionen oxå, för jag sitter och lyssnar samtidigt som jag är inne på internet. Men i alla fall när vi väl kommer till uppgifterna sitter jag där som en stor tönt och fattar inget, men när vi väl sätter igång och har gjort klart en eller två uppgifter fattar jag. Det är då det går som bara farten fram för mig :)
Dock har tiden i skolan gått väldigt sakta när jag väl var i skolan men när jag kom hem så har tiden bara sprungit iväg, vilket har varit både skönt och inte. För i helgen var nog den segaste helgen på evigheter..

Ska även skriva ut min irritation över HOTMAIL.. Så förbannad jag har varit på dem idag, fattar inte riktigt vad dem håller på med. Har gjorde två stycken nya mail adresser och ingen av dem kommer jag in på. Och ja jag har skrivit rätt på både användar namn och lösenord, så jag fattar inte vad deras problem är.. IRRITERAD är jag då i alla fall, men efter några timmar så bestämde jag mig för att göra en gmail istälelt och där gick det dubbelt så bra än vad hotmail gjorde. Ni undrar säkert varför jag gjorde en ny? jo det är så att jag behöver en till när jag ska söka min LIA plats, för dem kan fråga efter ett CV eller något annat liknande och då gäller de att ha en mail adress som ser bra ut istället för den jag har =)

Men nu är det slut klagat för nu ska jag forsätta mysa med mina två katter och kolla på the good wife.

over and out!



Klicka för stärre bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0