Toppen helg!

Som tur var så blev det stockholm i helgen med min kompis Ulrika och mina två systrar. Vi har haft en väldigt bra och roligt helg tillsammans. Dock så regnade det både dit och hem vägen men aldrig när vi väl var där uppe, vilket jag tyckte var väldigt skönt!

Klippte mig också men det syns inte jätte mycket, kommer en bild längre ner i inlägget på hur de blev. 

Jag och mina underbara katter ligger nu i soffan efter en väldigt seg dag, men vi ska nog faktiskt flytta oss till sängen snart. Är väldigt trött! åkte hem med Sofie idag, min bästa kille kompis mamma. När vi kom hem blev de mat och sen somnade jag i hennes soffa som jag oftast brukar göra när jag väl lägger mig i den! Men det skadar aldrig att somna lite efter mat och lite prat.

Men nu ska jag och mina söta kattungar ta och gå och lägga oss för dem kommer och lägger sig här på datorn, så jag tror dem är lite små trötta hehe :) mina små liv..

Måste även få mig tid att lägga in den nya designen här på bloggen =D

Hej svejs så länge!
Saknar dig min älskade pojkvän!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0