Tvätt dag.

Igår kväll blev det inte som jag hade tänkt mig men det var en bra kväll i alla fall. Så mycket som jag skrattade på slutet har jag nog inte skrattat på några dagar och det känndes väldigt roligt och det tackar jag min bästa kille kompis mamma och hennes kille Sofie och Peter.  Blev även en sväng till silverdalen för att hälsa på en kompis, mycket trevligt.  När jag väl kom hem sen så blev det att lägga sig i soffan och glo på nothing hill filmen som gick på tv. Självklart med det med lite tända ljus,godis och mys med katterna =)

Att vänta på tvätt är ibland det tråkigaste som finns men nu gör jag de och medans jag nu väntar så sitter jag och hör hur det regnar ute. Har även stått och diskat och nu funderar jag på om man kanske skulle ta och baka något när man ändå är i farten. Har även stora funderingar på vad jag ska ta och äta till mat, någon som har förslag?  Senare i kväll blir det i alla fall räkmackor, man måste unna sig själv lite ibland..

Har även varit och röstat och jag säger inte hur jag röstade men jag kan säga att det var väldigt svårt att bestämma hur man skulle rösta. Men jag röstade inte blankt i alla fall, tycker även att nästan alla partier säger lika dant för det mesta. Men men hoppas det blir bra i slut ändan!

"Skaffa dig en egen uppfattning innan du säger något!"

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0