Ännu inte bättre

Är fortfarande sjuk, förstår inte varför detta hänger kvar än. Börjar bli riktigt less på det men samtidigt är de ganska skönt att vara sjuk för en gångs skull, haha. Nej men de är aldrig kul att vara sjuk, för man vet aldrig vad man ska göra och vad man orkar göra.
Tog och jobbade lite igår och det kändes bra när jag väl var där och allt men när jag väl kom hem så kände jag mig hur trött som helst, ville bara gå och lägga mig. Runt 19 så gick jag och la mig i sängen och somnade visst till och vaknade vid 20 och då var de bara att gå hem till min mamma och dem för att jag har lovat min lilla syster att läsa varje kväll med henne när hon ska gå och lägga sig. Så det var ju bara gör de, men fy vad trött jag var. Sen när jag väl kom hem så gick jag och la mig på en gång, vilket var underbart somnade även på engång. Fast idag vaknade jag runt 6 och var nästan klar vaken men somnade om och vaknade då av sms från bemanningen (där jag får mina jobb ifrån) och sen får ja att de är någon annan som har fått de och sen ett sms till och ett samtal från dem, visst jag svarade inte men jag kände verkligen inte för att åka och jobba för idag känner jag mig inte alls pigg. Men jag får tänka lite positivt de är att jag ändå kommer jobba på fredag mellan 16:30-21:30 och då får jag ju lite timmar i alla fall =)

Men jag gick upp vid halv tio sen i alla fall efter att jag har somnat om ett antal gånger. Tog mig en promenad med en kille kompis och hans hund, var underbart att gå en sväng men usch de var inte alls varmt ute idag som de var i måndags lite trist faktiskt. Fast värmen kommer väl snart eller jag hoppas på det i alla fall för denna kyla är inte kul.


För övrigt så ska jag väl ha ett samtal med en au pair förmedling och usch vad nervös jag är tanke på att min röst inte är bra och jag hostar och har en näsa som rinner hela tiden. Men samtidigt vill jag inte dröja med samtalet för länge för tills slut så kommer jag väl hoppa av denna med och det är verkligen inte de jag vill. Jag känner att jag måste göra detta för att kunna bestämma mig vad jag vill här i världen. Har för många frågor att ställa mig själv och som jag nästan aldrig får svar på så nu är det nog dax att göra något åt de! Och förhoppningsvis så kan detta vara en början, eller jag hoppas de.

Nehe nu ska jag ta och göra mig lite fruktsallad och grypa ner i soffan och kolla om de är något bra på tv.
Ha en underbar dag!

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0