Bästa helgen på länge

Vilken underbar helg man har haft asso, först blev det att spela bowling i två timmar och sen blev de vidare på fest i målilla. Jag drack inte mycket tanke på att jag skulle upp och jobba dagen efter. Men kvällen slutade mycket bra.
I lördags så jobbade jag mellan 7-16.30 trodde verkligen att tiden skulle gå hur sakta som helt för jag sov hur dåligt som helst den natten,usch. Men som tur var så gick dagen hur fort som helst och även när jag väl hade slutat gjorde den de med. Så var inte hemma förens vid åtta och då äntligen kunde jag ta och duscha och byta om för att åka vidare. Tyvärr kände jag mig väldigt stressad men som tur var så hann ja med det jag skulle göra.
Igår blev de att åka till vetlanda och köra gokart vilket var hur kul som helt =D kom även 2 av 8 stycken, vilket jag tycker är grymt bra. Vi var faktiskt 3 tjejer och 5 killar så jag var bättre än dem flesta dock förlorade jag mot en kille men gjorde mig absolut ingenting. Hade kul som bara den och körde som en galning med haha, måste verkligen göra om det någon annan gång.

Sen var det så att jag skulle sätta gång och plugga i helgen, dock fanns det då inte mycket tid till det. Men jag får hoppas att mina omprov jag gjorde idag var tillräckligt bra för att få godkänt på dem, orkar inte göra flera prov. Skolan är verkligen skit tråkig just nu så jag skiter i vilket,som jag egentligen inte borde göra.

När jag kommer hem senare så blir det att gå eller cykla hem till min syster för att prata och umgås lite och sen blir de att bara ta de lugnt. Det bästa är att jag går halv dag i morgon med så blir att ta de väldigt lugnt. för onsdag och torsdag denna vecka sticker jag till vadstena för att kolla hur nunnerna och munkarna bor.

over and Out!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0