Fruktsallad

Mums sitter just nu med en skål fruktsallad som jag gjorde ordning igår, visst frukten ser inte jätte goda ut idag men fy vad gott det smakar även idag! Så här sitter jag med fruktsallad och glass innan jag ska ta mig en promenad hem till min syster för att äta lite kladdkaka som hon kanske skulle göra,mums.

Idag börjar min dag som att vara hundvakt åt familjens ena hund fram tills söndag, åh så mysigt att ha lite sällskap i lägenheten några dagar. För mina föräldrar ska åka upp till stockholm på 50 års kalas.

Fick även ett chockande besked idag av en kompis, hmm skulle få mer information någon annan dag istället för att ta de på datorn sa hon. Men jag är lite fundersam men lite arg på samma gång. Men jag lugnar nog ner mig när jag väl får veta vad saken handlar om. Men ibland börjar jag undra vad folk håller på med? hon kan ju fasen inte styra över sin syster, men men inget jag kan göra åt tycker bara det är så himla tråkigt bara. Jag hoppas bara att de inte är något allvarligt som vi ska prata om, vill veta det nu men jag får helt enkelt hålla ut tills vi träffas så jag får veta vad det handlar om :) Innan dess kan jag nog vara lugnt!

Skriver mera ikväll om jag har lust.

Over and Out!!

// Angelica



Min kissekatt som snart får ett nytt hem,är både glad och inte över det men har gjort mitt beslut!


Har i alla fall min katt kvar hemma hos min älskade mamma =)


Kommentarer
Postat av: elin

Okej då vet jag inte riktigt vad som blir billigast, beror kanske lite på vad du har i den och hur "lyxig" du gör den ;) Men känns som taco borde vara billigare i alla fall..

2011-04-14 @ 12:52:26
URL: http://eliincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0