Korta dagar i skolan.

Både idag och igår var det korta dagar vilket är jätte skönt, men har då inte fått mycket gjort ändå. Det jag har gjort idag är att hmm, skola,sova och sen tvättat och inte ens hunnit duschat eller jo de har jag väl men inte orkat.
Måste även ta tag och packa lite inför i morgon då det blir en liten tripp till vadstena med ungdomsgruppen. Ska bli kul att kolla på ett kloster och träffa en riktig nunna och munk. Spännande spännande och kameran ska med i högsta hugg.!
Vi åker i morgon vid 8 från konsum i målilla vidare mot linköping och vadstena. Låter som en ganska lång resa men hoppas den går fort. Blir att ladda mobilen så man har lite musik att lyssna på om man inte orkar lyssna på dem andra. Juste en kortlek måste jag ju med ta med för att vi ska ha något att göra på kvällen.

Juste har även suttit och kollat på gamla kort, vad kul sånt är asso. Snacka om att man förändras mer än vad man tror. Jag tyckte faktiskt att vissa bilder var riktigt fula på mig och ändå har jag sparat dem? sånt är verkligen jätte skumt, fast visst kanske tyckte att dem var snygga då när jag väl sparade dem.

Konstigt nog har jag skickat iväg en grej idag eller rättare sagt nyss som jag då aldrig trodde att jag skulle göra haha..  Men nu är det iväg skickat, väldigt skönt men usch så nervös jag är för ingenting egentligen. Hoppas hoppas att det kommer gå bättre  än vad jag tror att de kommer göra. Måste bara inbilda mig att det är bra och inte dåligt, fast det är väldigt svårt.

Det är som jag skrev på min facebook förut. "Detta är verkligen sjukt, nu är det bara att vänta på svar. Jag är nervös för något jag egentligen inte behöver vara fast ändå så är de ju ändå något att vara de för, hm svårt."

Nej nu ska jag faktiskt ta tag och packa och ta mig en dusch så jag kommer i säng någon gång idag.

Over and Out!

Angelica Martinsson

Får bli en bild på min katt som jag har gett bort. Visst saknar jag honom men han har det bra där han är nu!
Harry du är en underbar katt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0