Samtalet från fjärran!

Tror aldrig att jag har varit så nervös någon gång!

Ett samtal kan väl ändå inte vara så jobbigt går man och tänker på men när det väl gäller så är det så mycket mer som spelar in på en! Hur man pratar och ja allt som man säger. Men som tur var så gick detta samtal så himla mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.

Så nu har jag äntligen pratat med marie i london om au pair livet och hur det skulle vara för mig och vad jag behöver ändra på min ansökan och så vidare. Hon ville framför allt att jag skulle förkorta ner mitt brev till max två sidor och inte tre sidor som jag har nu. Hon tyckte annars att allt så jätte bra ut, vilket var oerhört skönt att höra =D
Så nu har jag verkligen något att se fram emot och denna gång ska jag inte skita i det jag ska bara fortsätta! Jag kommer klara detta så är det bara. Det kommer säkert bli lite jobbigt att flytta sen men jag vet innerst inne att jag fixar det bara jag har gett mig fasiken på de.

Nu vet ni i alla fall lite mer om det hela :D
Jag ska inte trötta ur er mer idag för nu ska jag först gå ner och hämta tvätten som jag totalt har glömt bort haha och sen så ska jag cykla bort till jobbet och jobba lite.!

Over and Out!

/ Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0