Tvätta,städa,diska och jobba

Började dagen så klart med en frukost men efter det fick de bli en promenad i solen med hunden. När vi kom tillbaka fick de bli att gå ner och slänga in en tvätt så att man får lite rena kläder igen. Har även diska upp och slängt lite grann som var gammalt i kylskåpet, de var något som inte luktade gott alls usch! Men nu är lukten snart borta hoppas jag. Hade även tänkt att dammsuga men det är nog inte det lättaste när man har en katt och sen en hund som är rädd för damsugaren? så jag får väl vänta tills på söndag och göra de, visst jag har inte brottom med det men hade varit jätte skönt att få de gjort. Och sen så går även min katt och äter hundmaten, förstår inte varför den maten är godare än hennes egna?

Ska även cykla och jobba sedan vid 16:30-21:30 få timmar men väldigt skönt! Efter det kommer jag nog vara helt slut tror jag, men om jag inte är det så får jag se om de är något liv någonstans i lilla målilla. Vilket det brukar vara varje helg,vilket är underbart.

Sitter och funderar på varför dem klipper gräsmattan hos oss? och att det kommer bli riktigt jobbigt i sommar då dem oftast klipper så förbaskat tidigt på morgonen, i alla fall när man väl vill sova!

Nej men nu ska jag se om jag får något nyttigt gjort, vilket jag inte tror haha.

Over and Out!

// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0