Dagarna kommer gå fort

Nu märker jag verkligen av att dagarna går undan.. Det är sjukt att dagarna går så himla fort.
Satt igår och kollade på flyg till London men reserna går väl på runt 900-2000 kr och då kommer jag flyga ifrån Kalmar till London. Jag har då inte beställt biljetten än men jag ska prata med min familj om tiden om den passar bra eller inte. För tydligen så går de bara så att jag är i London på kvällen om jag ska flyga från kalmar men jag får helt enkelt kolla upp de där lite mera!

Hur som så ringde jag till försäkringsbolaget och byter till en au pair försäkring tills jag åker. Plus att jag måste betala den innan jag åker så det får jag absolut då inte glömma bort! För den är ju hur viktig som helst, det är ju den som tar vara på mig när jag är i England om något skulle hända.

Hoppas även att jag kommer på något jag kan köpa till barnen och föräldrarna innan jag åker. Men det är jätte svårt att veta vad man ska köpa. För dem kanske inte tycker om de jag tycker om? Aja hur eller hur så löser de sig nog när jag väl står i butiken och ska köpa något fint till dem små liven.

Nehe nu ska jag ta tag och duka för min snälla syster har gjort pannkakor till mig. Känns lite sådär att lämna mina syskon och alla andra som jag håller kärt här i Sverige men jag är stark så detta kommer jag fixa!

Ha det bäst så länge nu, tills jag skriver igen!
Over and Out!

Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0