Finns så mycket att säga

Sitter i min ensamhet som jag alltid gör nästan, eller det känns som de i alla fall! Fast jag är ju lika glad för de. Det ända är att på onsdag pratade jag och syrran om att vi skulle börja packa ut min lägenhet. Suck, då kommer väl all ångest komma. Fast jag hoppas då att de inte gör de. Det är väl sånt som märks, men i alla fall så ska väl nästan alla möbler vara ute ur lägenheten på söndag hade jag tänkte, så jag får väl se vad min underbara syster har att säga. Tror hon lät villig på att fixa allt då eller det mesta, men vi får väl se.

För övrigt så har jag jobbat idag och är inne på min sista vecka på ICA för sedan ledig några dagar och sedan tar jag flyget mot nya äventyr!
Efter jobbet så bestämde även jag mig för att göra slinger ihåret, så var hemma hos syster J och gjorde det. Men jag tycker inte de syns något men jag får väl se i morgon om de syns eller inte. Annars blir de nog att lägga i lite mera slingor.

I morgon blir de fika och sen vidare till Vimmerby med mamma och kolla efter presenter till familjen och jag hoppas verkligen jag hittar något roligt att ge barnen annars blir jag nog galen! för liksom hur svårt kan de vara att hitta något? visst det svåraste är ju att jag aldrig har träffat dem innan, så jag får ju hoppas att dem inte har något av de jag köper hemma :)

Nehe här kan jag ju inte sitta hela kvällen, så snart blir de nog sängen fast jag inte är speciellt trött. Men kan inte sova bort hela dagen i morgon heller så klockan blir ställt på 9-10 någon gång, Jag går helt enkelt upp när jag känner för de! För resten av veckan jobbar jag nämligen.!

Over and Out på er där ute!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0