Flyttkartonger

Förstår inte hur jag kan ha så mycket skit, fast egentligen är de ju inte skit.. Men mycket saker har jag och jag förstår inte hur det har kunna bli såhär mycket? aja snart är allt ner packat förutom köket för det är där jag är mest..

Ibland önskar jag att jag bara kunde trolla bort exakt allt.. För det är verkligen skit tråkigt att packa. För man vet inte vad man ska packa och sen vet man inte heller vad man ska slänga.. Men det jobbigaste är nog allt min resväska till England. Har en sådan ångest över vad jag ska ha med mig och inte ha med mig.. Hur eller hur så löser det sig i slutet men just nu känns allt så hopplöst.!

Nehe nu är de väl bara att fortsätta att packa så jag känner att nästan allt är klart.!

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0