Garderoben

Ett eget perspiktiv för sig.. Usch visste att detta skulle komma, men trodde inte att jag ville ha så himla mycket med mig till ett helt annat land. och ändå lämnar jag kvar ganska mycket hemma.
Men en sak är ju klar, att jag kommer packa om min väska ett antal gånger innan jag är riktigt klar, det kommer som sagt vara det svåraste jag har gjort..

Tänk efter ni som läser detta..
Om ni skulle packa ner ert liv i 23 KG vad skulle du då ta med dig och vad skulle du sakna mest att ha kvar hemma..
Jag kommer nog ha en hel del saker jag vill ha med mig men inte kan.. suck! men detta ordnar nog upp sig förr eller senare.

Men jag åker om cirka se sådär 16 dagar.. Det är verkligen sjukt kul, men ibland är de allt jobbigt.
Alla kännslor som är just nu är så himla blandade, de känns både bra och inte. Fast jag vet att jag kommer få det toppen i England.

Nej nu ska jag forsätta att packa ner mitt liv i flyttkartonger.!

Over and Out!

Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0