Hej svejs

Är hemma hos min bästa vän Ulrika fast hon är ju inte hemma. Och jag har varit här sedan 9 i morse haha, medans hon är på jobbet. Så jag har sovit och varit hos sjukgymnasten en sväng, men nu sitter jag hemma hos henne igen för att vänta på att hon ska komma hem så vi kan umgås och åka till vetlanda :)
Känns inte kul när man väl tänker på de, så kommer nog vara sista gången jag umgås med henne på as länge. Men jag hoppas mer än gärna att hon kommer och hälsar på mig i England! Så hon får se hur jag har det och att jag kan visa henne runt lite :)

Sen så måste jag ta tag i det där med att packa, usck gillar de inte alls! men nu måste jag ta tag i det för om cirka två veckor ska jag vara ute ur lägenheten så nu måste jag allt se till att jag får allt nerpackat i alla fall de jag inte ska ha med mig..

Till helgen blir det att träffa min andra halva, min bästa vän eller syster som jag kallar henne! Reneé som jag saknar och kommer sakna ännu mera när jag flyttar, men jag är ju envis och stark så jag klarar mig, men det är tur jag har kort och att de finns dator så jag kan prata med dem ändå!
Tur att livet är lite lätt ändå, för jag kan ju trots allt prata med dem jag älskar när jag är borta!

Tycker min kära vän kan komma hem nu!!
Juste jag får ju inte glömma bort att jag slutar jobbar den 26 nu denna månad, kommer kännas skönt!

Over and Out!
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0