Mobilt internet = segt

Jo det är rena sanningen det är verkligen skit segt, i alla fall om man jämnför med vanligt internet.
Men men nu sitter jag här med mitt mobila internet och skriver ett blogg inlägg och hoppas verkligen att de kommer gå att ladda upp den!
Det återstår och ser.
Har även gjort en ansiktsmask precis som jag sitter med. Så fort den börjar stelna så känns de skit lustigt haha, men ändå en skön känsla.

Jag kan säga till alla att den 1 september blir det nog jag flyger till London, åh vilken känsla detta kommer bli.
Men först av allt så måste jag hinna med att träffa alla goa vänner och min familj så mycket som möjligt, det är ju bara trots allt mindre än en månad kvar innan jag sitter på flygplatsen med all min packning. När jag tänker på allt detta så känns det bara så lustigt att jag lämnar allt i Sverige och bara åker iväg, för en längre tid. Vem vet jag kanske inte kommer tillbaka? jag kanske hittar min dröm kille där, ja vem vet! Inte jag i alla fall, det återstår och ser.

Nee om jag skulle ta bort masken och sen äta lite lunch innan jag tar och går till jobbet. Jobbar nämligen 12-20, usch inte de roligaste men de blir pengar pengar och dem behövs mer än väl när jag är i England!

Over and Out!

Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0