Packa och beställa biljett

Sorry att jag inte skriver så ofta men jag jobbar som bara den plus att mitt internet är inte det bästa.
Men så fort jag kommer hem så packar jag eller så försöker jag att umgås med mina kompisar. Känner mig så trött varje dag,förstår bara inte vart tiden tar vägen. För som sagt de känns bara som att jag jobbar och jobbar hela tiden. Ibland önskar jag att jag var mera ledig än vad jag är. Min andra kolega som är på ICA i sommar hon är inne på sin sista vecka, så jag är allt lite avis på henne men samtidigt inte. För jag kommer behöva pengarna som jag får! För jag har fått vikare till den 26. Vilket jag är jätte glad över, men som sagt jag önskar jag var lite mera ledig. Men de kommer nog :) Kommer vara ledig en vecka innan jag sitter på flyget till London. Den veckan kommer dock gå väldigt fort. Men jag får göra det bästa av allt :)

Så i lördags så beställde jag min biljett till London, nu är det verkligen sant att jag ska åka. Hittills ångrar jag ingenting, för detta är något jag vill göra. Så den 1 September så sitter jag på mitt flyg till London, helt obeskrivligt. Har mina underbara syskon som ställer upp på mig. Så ena av min syrra kör och lilla syster och mamma följer med ner till Kalmar för att vinka av mig. Tror det kommer bli det jobbigaste att säga hej då och inte få se dem på några månader. Men jag hoppas verkligen inte att jag gråter för mycket, för jag kommer träffa dem snart igen de vet jag!
Har aldrig varit ifrån mina syskon eller mamma mer än två veckor tror jag, så detta kommer kännas väldigt konstigt. Men som sagt jag är en envis och stark person så jag fixar detta.! Det är tur att det finns skype så man kan prata med dem ibland i alla fall när vi båda kan som sagt.!

Nehe nu ska jag ta och gå hem till mamma och bjuda över min lilla syster i morgon för att sova över. Men jag får se så hon inte har annat för sig :) och sen blir det att packa lite smått idag igen.

Over and Out!

// Angelica

Kommentarer
Postat av: Madelene=)

Ahh då kommer ja oxå följa med och vinka va dig! är antagligen nere då! Yes! hinner ge dig en bamse kram och puss innan du åker! Älsakr dig syster<3

2011-08-09 @ 20:01:43
URL: http://exellentmagics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0