1 december 2011 London

För en gångs skull slipper jag säga till er att jag har sovmorgon, för idag vaknade jag vid 5.45 för att vara nere och kunna jobba vid 6!
Ja, äntligen fick jag gå upp tidigt, visst det var inte det roligaste men vad fasen bättre det än att ligga och slöa i sängen hela dagen?
Hur eller hur så skulle pappan gå klockan 6 på morgonen och sedan skulle jag ta barnen till skolan och dagis. Det gick mycket bättre än jag hade förväntat mig idag faktiskt. Inget gråtande och inget gnällande och det slutade med en glad Angelica :D
På vägen till skolan så sa grabben hela tiden och berättade att han skulle till sjukhuset för att träffa sin lille bror efter skolan och att hans pappa skulle komma och hämta upp honom och hans lilla syster.

Så vad gjorde jag efter att jag lämnade barnen? hmm det är det jag tänkte berätta för er.
Först gick jag hem och skulle prata med min stora syster Jackie men det blev inte riktigt så. Istället så valde jag att kolla på en film på kanalen christmas 24, filmen hette eve´s christmas måste säga att det var en riktigt bra film :)
Efter det blev det att göra ordning lite för att gå upp och göra lite ärenden i Hampstead, som att ladda på mobilen och gå till affären för att köpa smör och mjölk. När jag kom hem så blev det att bara ta det lugnt och fixa lite så att det såg lite bättre ut innan städerskan skulle komma. Blev även ett och annat samtal hem till Sverige. Hann prata med mamma, Nathalie och Jackie och sedan blev det ett samtal till Norge för att prata med Sofie och Viggo :)

Sen dess har jag nog inte gjort ett piss mer än att kolla på tv.n på lite jul filmer kan verkligen inte sluta att kolla på dem! Och suttit här vid datorn :) Juste skippade även träningen idag på grund av att jag har frysit så dant, usch gillar det inte alls..

Men nu när klockan är nästan halv nio så känner jag mig ganska trött och seg så jag kommer nog inte vara uppe så länge till tror jag, för det är bättre att jag går och sover så jag är pigg i morgon då jag ska ha tjejen hemma nästan hela dagen.  Fast efter jag har jobbat så blir det att träna på gymmet ett tag och hoppas jag känner mig toppen i kroppen så jag kan träna!

Får ju inte glömma bort att jag faktiskt har sett den svenska julkalendern idag och jag måste säga att det verkar riktigt bra! Så självklart kommer jag att försöka se den varje dag annars så får jag se flera avsnitt på en dag, men det löser sig :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0