Barnpassning och en massa mys!

Min lördag spenderades såhär.
Först och främst lite sovmorgon som jag hade längtat!
Efter det blev det en fika för att att säga hej då till min vän Caroline för hon ska åka hem under jul och nyår. Känns som att alla åker och jag blir kvar! Fast får se på den ljusa sidan att jag träffar dem nästa år igen :)
Sedan hade jag nog inte så mycket tid med henne för efter fikat så gick jag hem för att städa mitt rum för jag visste att jag inte riktigt skulle hinna med det i morgon. Så fick bli att små städa i mitt rum och fixa lite för det såg verkligen ut som att någon hade släppt en bomb kändes det som.

Så runt klockan 15 var det dax att passa barnen. Hade köpt presenter till dem som dem skulle få vilket dem gillade väldigt mycket. Hade även gjort smällkarameller och det uppskattades jätte mycket också, för det fanns ju något i ;) självklart blev det ju chocklad för dem äter nästan inget annat.
Så denna dag blev en massa lek,bus,matlagning,bad och läggdax. Kändes även som att barnen njöt av att vara med mig. Klart dem var nöjda för dem fick ju presenter och sedan fick dem ju någon att leka med.
Hände även en grej, grabben och tjejen bråkade medans jag var nere i köket och när jag kommer upp säger tjejen till grabben "jag vill bara ha min Angelica" hur sött är inte det? jag blev jätte glad när hon sa så.
Men allt löste sig till slut i alla fall då hon följde med mig vart jag än gick och grabben fortsatte terre henne.

Fast jag måste säga att dagen/kvällen var jätte mysig med dem små barnen! Dem kan vara gulliga och snälla dem med ;)

Så spenderade jag min lördag i alla fall!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0