Försovning....

Känslan man får när man vaknar upp och inser att man har försovit sig och telefonen inte har ringt.. Hmm underbart eller hur? usch fy nej jag hatar det mer än vanligt. Tack och lov att barnen skrev runt 7.10 i morse så jag vaknade. Kan verkligen säga att jag inte trodde klockan var så mycket så jag kollade på mobilen, tv.n ja allt och klockan var verkligen så mycket.. Måste verkligen ha varit trött ? För jag har liksom nästan sovit 9 timmar inatt,haha. År och dar sedan jag sov så länge! Men skönt var det allt, men man blir alltid lika förbannad på sig själv att man försover sig. Som tur var så sa inte min värdmamma något och jag bad om ursäkt men hon sa det om det hade varit kris hade hon kommit upp och väkt mig. Fast jag känner mig fortfarande som en dålig person!

Åt frukost snabbt och sedan så skulle jag hjälpa till att ta barnen till skolan och dagis. Dock inte det lättaste när en förälder är hemma, det är nästan så jag hatar det! För grabben vill aldrig följa med mig och ändå har jag varit här i 3 månader.. Funderar varje gång varför han inte vill det? Visst jag fick med honom till slut gråtandes och bärandes men det har varit såhär varenda gång mamman är hemma! Tycker det kan få sig ett slut snart.  Jag gillar verkligen denna familj så jag hoppas och hoppas åter igen att det blir bättre efter min lilla ledighet jag får snart.!

När jag kom hem efter att lämnat barnen så har jag bara kollat på den svenska julkalender, tvättat och bara tagit det lugnt. Gav även min värdmamma hennes presenter som hon skulle få för att lilla bebisen har kommit och vet ni vad, hon gillade det jätte mycket. Blev så himla glad över att hon gillade det. För innan var jag lite nervös över vad hon skulle tycka men som tur var det hur bra som helst =) woho jag lyckades.
Fast efter någon timma så tog jag tag i det hela och gick till gymmet för att träna av mig lite. Visst det var kämpigt att gå dit för jag fick motvind men väl framme så var det så himla skönt.

Senare när jag väl var hemma igen så hjälpte jag till lite med barnen och gick sedan upp på mitt rum och bara tog det lugnt och kollade på tv.n

Så jag hade väl en ganska lugn dag tror jag helt enkelt, vilket alltid är skönt efter att ha försovit sig på morgnen.

Detta inlägg skulle ha kommit upp igår men tanke på att blogg.se inte ville göra som jag ville så fick det bli idag. Hörs senare!
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0