Jul show på dagis.

började natten/morgonen med att vakna att tjejen skrek vid 2.30 i natt.. Jag sprang ner (visste inte alls vad klockan var) men har det i huvudet bara att mamman i huset behöver hjälp för att hon inte får lyfta. Och då sprang jag bara ner utan att tänka vad klockan var. Väl nere så sa dem att dem inte behövde någon hjälp för både mamman och pappan var där. Lilla tösen hade spytt, tycker verkligen synd om henne för hon kan spy så lätt fast hon inte är sjuk..

Aja väl uppe i sängen igen så kollade jag på klockan och kände mig så dum som sprang ner? för jag visste absolut inte vad klockan var. Fast som sagt när man bara har en sak i huvudet så kan man inte göra så mycket mer än att springa ner. Som turen var så kunde jag somna om hur fort som helst och vaknade sedan upp vid 6 och kände mig super trött men det var bara att gå upp ändå!
Så jag hjälpte till med barnen och sedan tog jag, min värdpappas pappa och fru grabben till skolan. Vilket gick hur bra som helst utan något skrikande, vilket var super skönt.! Efter att vi hade lämnat honom så gick jag hem igen för att ta tjejen medans min värdmamma skulle gå och möta farfar och hans fru för att umgås lite!
Så jag och tjejen tog oss upp till parken för att leka lite. Tjejen gillar verkligen att gunga, hon gungade i cirka 20 min och somnade nästan på gungan så då var det dax att gå hem, haha det såg verkligen roligt ut.

Så jag slutade nog jobba efter lunch så jag gick upp på mitt rum för att vara lite själv och somnade till lite i sängen vilket var underbart!  Sedan helt plötsligt var klockan så mycket så vi skulle gå till dagis för att kolla på när tjejen skulle uppträda på dagis. Måste säga att det verkligen var super mysigt och väldigt fint gjort. Efter showen så fick alla gå och små äta på allt som fanns på borden.För man skulle tydligen ha mat eller fika med sig till dagis. Vi hade tydligen köpt några kakor? tyckte jag kunde ha fått baka om jag hade fått veta att dem behövde det till dagis, men men nu var det inte så..

Senare på kvällen tog jag med mig några filmer hem till en kompis och bara umgicks och kollade på film och njöt av att jag var med en kompis och att det var fredag! Känner verkligen att jag behöver helg för att kunna göra något annat än att vara hemma. Så var väl hemma vid 23.20 eller något.! Och när jag gick hem så var det verkligen kallt, så ja nu börjar det bli lite kallt här i England allt men inte så kallt som ni har hemma i Sverige.!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0