Kalas.

Måste börja med att säga att jag har varit usel på att skriva här men det har hänt lite för mycket just nu känns det som..

Så denna dag tog jag barnen till skolan som vanligt och det gick toppen!
Efter gick jag hem för att tvätt och fixa hemma, gjorde även lunch till mig och min värdmamma. 
När jag var klar med allt jag skulle göra hemma så satte jag på mig alla kläder att sedan vid 12-13 gå och leta efter en present till min kompis för att hon fyller 20 år idag. Hade jätte dåliga idér men till slut fick det bli en vin flaska och sedan en chocklad ask. Hoppas hon gillade det vilket hon sa i alla fall :)

Så jag gick och köpte hennes present och sedan tog jag och hämtade upp tjejen ifrån dagis för att sedan gå hem och laga mat och vänta på min värdmamma och stora och lilla grabben. När alla var hemma så tog jag och hängde tvätt, hjälpte till vid middagen, badet och läggdax. Och sedan fick jag ta och gå för att möta upp födelsedags barnet och sedan gå vidare till stället där vi skulle möta upp hennes kompisar.

Kvällen började med lite vin drickande och sedan på en spansk mat stället vilket var jätte trevligt. Jag kom dock hem runt 00.00 på natten och var trött. Så kan en vanlig onsdag se ut minnsan!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0