Kyrkan får mig att känna mig som hemma för ett slag.!

Jobbiga natt önskade att jag hade fått sova bättre än vad jag gjorde.. Regnade och blåste så förbaskat i natt så jag kunde knappt sova. Vaknade upp mitt i natten och hade panik över att jag inte kunde somna plus att jag letade efter mina öronproppar som jag verkligen var tvungen att ha för annars hade jag aldrig kunnat somna. Så dem var räddaren i nöden, men det var fortfarande jobbigt att somna om.

Trött och sliten men ändå blev morgonen helt klart toppen, allt gick super smidigt.
Väl hemma så blev det jul kalendern som vanligt och lite lucia tittande. Blev även att prata lite med min värdmamma idag om hur allt ska lösa sig nu när hon oxå är hemma. Hoppas att allt kommer gå toppen, vilket det säkert kommer.!

Hade även bestämt att jag skulle möta en ny tjej som bor här i London nu eller rättare sagt hon har bott här i 2 veckor. Men träffade henne idag och hon heter louise och bor inte allt för långt bort ifrån mig. Vi träffades på en fika och en liten promenad i Camden och jag försökte hitta en present men lyckades inte allt för väl men men får ta och leta en gång till i morgon för i morgon kväll så ska jag på kalas! Det är även alltid lika kul att träffa någon ny person som man inte har träffat innan. Hon kom även ifrån tranås hemma i Sverige så det var inte allt för långt ifrån mig vilket var lite kul =)

Innan jag skulle hämta upp tjejen från dagis så gick jag in i en kyrka och kände mig så lättad när jag satte mig ner. Kyrkan kan vara en av de platser som jag inte riktigt gillar för det är så mycket känslor som kommer fram då.. När jag väl satt där på bänken så kom en tanke efter en annan upp och en och en annan tår föll ner från min kind. Hade alltså lite för mycket tankar i mitt huvud som ville ut. Det bästa sättet för mig att få ut dom just nu var att gå till kyrkan och få lite egen tid med mig själv. Ni tycker säkert det låter jätte konstigt att jag var i kyrkan, men det var väldigt skönt. Det fick även mig att känna mig som att jag vore hemma i sverige för ett slag, den fick mig att drömma mig bort och tänka på alla bra stunder som livet ger. Har verkligen en underbar familj där hemma i Sverige som betyder mer än mycket för mig dem är mina bästa <3
Självklart har jag fina vänner där hemma som jag tycker är bra med. Vet att ni är stolta över mig där hemma men det känns lite tomt utan att dela detta äventyr med er! Vill bara påminna er om att ni är inte bort glömda jag tänker på er!

Det blev även jag som lagade maten idag, det blev pasta och falukorv mums säger jag på det! Efter det blev det att städa undan och hjälpa till med bad dax. Och jag gick upp på mitt rum men jag blev inte lång varig på grund av att något hände och jag gick ner för att se om jag kunde hjälpa till med något vilket jag kunde. Barnen ville inte sova det var problemet ikväll men det ordnade sig efter en stund! Så nu ligger båda barnen och sover och jag är helt slut och känner att detta inlägg nog tar slut! klockan är bara nio och jag känner redan för att sova, det är något som har hänt med mig, haha.! Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och kolla på tv en stund för att sedan sova! Hoppas denna natt går bättre än dem andra nätterna.
- Kram och god natt på er där ute :) 


Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0