Magiska Angelica?

Upp och hoppa klockan är 6...

Jo tack det kan man nog säga att den var i morse när jag vaknade. Alltid samma känsla att man vill sova vidare fast man inte kan.
Skulle gå upp för att hjälpa till med barnen på morgonen men sedan så skulle min värdpappas pappa och fru ta barnen till skolan. Men riktigt så blev det inte då grabben var så ledsen så dem fick gå och lämna tjejen och sedan så skulle dem komma tillbaka. Fast så blev det inte heller.. Grabben stannade hemma och var jätte sur och tvär på både mig och sin mamma. Medans jag gick upp och klädde på mig så pratade mamman med grabben men han vägrade svara på henne. När jag kom ner var han fortfarande sur, men jag pratade med han och han svarade inte så jag gick därifrån. När jag kom tillbaka så pratade jag med honom igen och då sa jag helt plötsligt något som fick honom att följa med mig till bussen, tror inte jag har sett honom gå så fort utanför dörren någon gång. Så jag började undra vad jag hade gjort, medans min värdmamma kom ner och var helt chockad. Jag var helt klart lite Magisk i det hela tror jag, om det ändå kunde vara så varje morgon?
Vi mötte även hans farfar och fru vid bussen efter några minuter så dem följde med till skolan fast jag sa att jag kunde ta honom.

Jag gick hem och fixade lite granna och sedan tog jag tag i allt små fix innan jag skulle ta mig till gymmet för att träna lite. Just nu känns det som all min energi går åt att hjälpa till här hemma för att min värdmamma inte kan göra så mycket, så jag gör mycket ärenden åt henne. Visst det är lite därför jag är här men ändå är det lite jobbigt när man inte riktigt är van vid det. Eller är det så att jag är för snäll? hmm jag vet inte men ibland känns det som det. Efter mycket omständigheter så kom jag till gymmet och kände redan då att jag redan var helt slut, så trodde inte jag skulle orka träna något. Men tränade i alla fall i 1,5 timme orken kom ifrån igenstans? Hur eller hur så känns det jätte bra när jag väl har tränat men innan det så känns allt så jobbigt. Saken gjorde det inte bättre att jag hade ont i ryggen med. Kändes dock värre efter träningen, plus att jag var väldigt stel efter jag hade tränat. En sak som är säkert är att jag HATAR DUCHARNA på gymmet på grund av att dem är så förbannat kalla, känns inte som att dem har något varmvatten, usch så varje gång jag ska duscha så går det hur fort som helst.

Så vad hände på kvällen? jaa du inte mycket mer än att jag satt vid datorn, läste bok, tv.n och en massa annat fix. Och åt middag med hela familjen vilket var jätte mysigt. Sedan gick jag upp till mig och bara tog det lugnt och somnade till redan vid 7? tidigt men då märks det att man är trött i kroppen, hehe.
Fast jag bestämde mig för att lägga mig och sova redan vid 21 vilket var hur skönt som helst, dock kunde jag inte somna men inte konstigt när man hade somnat till en snabbis innan.



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0