Och så har regnet kommit!

Kliver upp som vanligt och inser att det inte finns något bröd kvar nere i köket... Åh vad glad man kan bli i bland, för jag känner verkligen att jag behöver äta en macka på morgonen för att överleva morgonen men nej det kunde jag inte göra idag.. Så det fick bli en activia och en knäcke macka men jag skulle ändå inte vilja säga att det är det men jaja, lite fick jag i mig i alla fall!

På med kläderna för nu ska jag och grabben till skolan! ja ungfär så lätt var det faktiskt han gick utan att säga hej då till sin mamma idag typ. Så det var verkligen en lättnad, tänk om alla dagar var så? men nej det är dem inte så det är lite trist. Fast man ska vara glad över sånna dagar! Smile Smile du fixar det =)

Senare på dagen så blev det en liten promenad och fika med Louise vilket var jätte mysigt, man umgås med vissa lite för sällan tror jag. Och sol hade vi med när vi satt ute och fikade, underbart.

Efter min lilla fika stund med Louise så fick det bli att gå hem och ordna lite för att sedan bara slappa innan jag skulle gå och hämta barnen på skolan och dagis. Båda barnen vart glada när jag kom och hämtat och jag var med super glad över att träffa dem. Blev att gå hem och umgås med mamman och lilla bebisen. Jag höll honom även idag, börjar bli lite då och då nu. Men snacka om att det verkligen är super mysigt med bebisar, vill med ha en haha, men men det får vänta några år till tills jag har hittat mig en kille först!

Sedan så har jag nog bara tagit det lugnt, duschat tvättat lakan och bäddat rent i min säng. Har även pratat med min älskade mamma och lilla syster och styvfar där hemma, alltid lika kul.

Men nu ska jag nog bädda ner mig själv som ny duschad i min ny bäddade säng, vilket är så underbart! Kan verkligen inte motstå känslan av det! dock regnar det verkligen och blåser ute så jag får helt enkelt se om jag kan somna eller inte. Och sedan är det även andra kvällen det regnar och blåser... Hoppas  även att jag kan se Lucian i morgon på datorn på morgonen eller kvällen, annars blir jag ledsen för jag vill allt se ett lucia tåg punkt och slut !
God natt på er där ute!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0