Överraskning för Emelie

Sammanfattar Lördagen och söndagen hade jag tänkt så ni vet :)

Lördagen: Börjdae lugnt som vanligt. Fast idag hade jag allt lite planerat, för jag hade planerat en hel dag med Emelie med lite olika saker och hon hade ingen aning om vad vi skulle göra..
Vi möttes upp i kentish town  vid undergrounden och sedan gick vi till overgrounden för att ta oss vidare. Under hela tiden jag var med henne så var hon så nyfiken på vad vi skulle göra och hon fick inget veta, gjorde ledtrådar till henne men första kunde hon inte lista ut. Fast när vi väl satt på tåget så fick hon veta vart vi skulle och vi skulle till Richmond och Richmond park för att kolla om det fanns några hjortar men dock så ville dem tydligen inte visa sig idag när vi var där vilket var väldigt tråkigt. Så jag hoppas att nästa gång jag åker dit att det kommer gå bättre då! Men vi hade det väldigt mysigt i parken ändå! Vi åt även på en jätte mysig pizzeria i Richmond tyvärr kan jag inte säga vad den heter för det minns jag inte men fy vad god pizzan var!

Efter vi var klara i Richmond så gav jag Emelie några fler ledtrådar men hon listade inte riktigt ut det men jag berättade sedan att vi skulle till Winter Wonderland och kolla lite. Jag själv hade aldrig varit där och jag minndes inte om hon hade varit där eller inte, fast efter ett tag kom jag på att hon sa ju att hon var där förra helgen.. haha aja men vi hade det även väldigt trevligt där. Fast det sjukaste var att vi fick stå i kö för att komma in till själva ställe, vilket jag blev lite chockad över. Men tydligen är det så berömt att alla vill åka dit och kolla och bara gå där eller åka lite karuseller. Juste när vi var där inne så skulle vi äta och vet ni vad det blev ? haha det blev en kött bit i bröd? typ som hamburgare och jag kan säga er att det var väldigt svårt att äta för det kladdade som bara den, men uppäten blev den allt!
När vi var klara där så tog vi oss en promenad till picadilly och sedan tog Emelie undergrounden hem och jag tog bussen hem. Lite trist när man bor på två olika håll.
Jag tyckte själva dagen var otroligt bra!

Söndagen: Sov verkligen piss dåligt men men Emelie skulle komma idag för vi skulle byta lite bilder och sedan så skulle vi baka lite lussebullar. Kan bara säga att baka lussebullar kan vara det tråkigaste som finns och dock så blev våra lussebullar dem bästa haha men dem smakade bra i alla fall. Vad jag vet så är de det bästa av allt plus att man hade det kul när man gjorde dem. Vi bara njöt av varandras sällskap med vilket var underbart. Satt i min säng några gånger och inte sa ett ljus,underbart! Det är i sådana lägen som man vet att man är bra vänner, för man behöver inte alltid säga något. så söndagen blev bara att ta det lugnt och umgås :)

Min sista helg med Emelie har verkligen varit mer än toppen. Mina 3½ månader har även varit toppen här i London med henne, kommer sakna henne väldigt mycket men jag har något att se fram emot i alla fall och det är att hon kommer och hälsar på mig nästa år! Och så kommer jag och hälsar på henne sedan när jag kommer hem.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0