The last day with a wonderful person !

Vet ni vad det snöade här i England i dag, ja ni läste rätt SNÖ! Om jag själv blev chockad haha, fast det var mera snö blaskigt än snö snö :P Så jag brydde mig inte ritkigt.

Ledig, underbart men ändå så skulle jag inte sova hur länge jag ville. Skulle spendera denna dagen med min vän Emelie.
Så jag lämnade huset vid 8.50 vilket var väldigt tidigt! men det tar tid att åka till min vän i high barnet, tar minst 40 min! Väl framme vid stationen så snöade det verkligen hos hennes och det låg även kvar på backen på vissa ställen och tak och bilar med. Jag gick och små skrattade för mig själv :)
Vi stannade till på starbucks så vi kunde sitta och slappa lite men snacka om att vissa människor inte kan vara tysta! När vi satt där så satt typ 12 st ungdomar och nästan skrek trodde allvarligt jag skulle dö.
Väl hemma hos henne så blev det att fortsätta att packa och fixa det sista innan hon ska åka i morgon..
Idag så var det lite stelare än gårdagen men det var allt för mycket känslor inblandade...
Vi vägde hennes väska även idag och den stod på 27kg om jag inte minns fel och då har hon ändå inte packat ner så mycket, haha. Och så påstod hon att jag var fet när jag ställde mig, haha. Tror allvarligt det är fel på deras våg och inte mig! och jag säger inget mer om den saken mer än att hon sa att jag var tjock och strax efter det så frågade hon om vi skulle gå till Mcdonalds och äta, snacka om att det var roligt. Och ja vi gick dit och åt fast denna åsikt,men grejen är den att det inte direkt syns. Om det är något som syns är det väl att jag har mera muskler nu än innan. Muskler väger väldigt mycket konstaterade vi!

När vi kom tillbaka till huset så blev det väldigt känslo samt i alla fall för mig. HATAR bokstavligen att ta farväl av någon.. Kan fortfarande inte fatta att hon försvinner i morgon och kommer inte tillbaka efter jul och nyår. Det är även konstigt att man kan träffa en sån bra tjej bara på så kort tid. Att lära känna en vän på kort tid är inte heller det lättaste, men kan nästan säga att hon känner mig utan och innan till för så mycket tid vi har spenderat med varandra. Och vi pratar exakt om vad som helst när vi pratar och delar alla åsikter med varandra. Åh nej nu börjar det bli jobbigt att skriva.. När jag väl skulle säga adjö till henne så var det den svåraste tidpunkten.. Stod och kramades jätte länge och tårarna kom och jag ville bara ta med henne till mig och låsa in henne. Till slut klarade jag inte av det längre och sa att nu måste du gå, vi syns snart. Så gick jag med tårar i ögonen och ville bara vända tillbaka och ta tag i henne och krama om henne en sista gång... Åh gillade denna dag visst men ändå inte! dumt för många känslor på en dag.

Fast min dag slutade inte här!
Satte mig på tåget för att åka in mot oxford street för att leta upp lite julklappar, kan inte säga att jag blev så mycket klokare men lite i alla fall! Så var nog inne där i 3-4 timmar och bara gick. Snacka om att jag var trött när jag kom hem vid 19! Hoppade i pyjamas kläderna på en gång och fixade iordning på mitt rum. Sen dess har jag nog bara varit på mitt rum och suttit vid datorn och allmänt tagit det lugnt. Känner att jag behöver det och dunder skönt med ledigt! Dock jobbar jag i morgon och på dagen ska jag träffa en kompis vid 11 för att fika och sedan får vi se vad det blir för börjar inte jobba förens vid 15-16.. Och söndagen är fullbokad, har för mycket att göra just nu känns det som, fattar inte hur!

Aja nu ska jag inte underhålla er mera för jag är dumt för trött och seg. Så jag ska faktiskt krypa ner i min goa säng och kolla på lite tv om jag inte hinner somna innan jag har sett något, haha. Hoppas ni även orkade läsa allt!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0