Tillbaka i England och nyår!

Som ni kanske har märkt har jag inte skrivit här, men det har faktiskt en anledning.!

Det är såhär att den 19 december så flög jag hem till Sverige och överraskade alla mina nära och kära. Det blev verkligen jätte kul att träffa alla igen men jag kände mig ändå inte riktigt hemma,vilket var jätte konstigt.. Fast det kanske är så när man har sitt liv någon annanstans för stunden. Klart jag tyckte det var skönt att komma hem till sverige och hälsa på alla. Man märker verkligen att alla tycker det var evigheter sen dem såg mig fast det bara var 4 månader sedan. För mig känns det ju bara som att det är typ 1 månad? haha kan knappt fatta att för 4 månader sedan var jag hemma för sista gången innan jag skulle flyga till London för att bostätta mig där. Allt har gått så fort, vilket är jätte kul för jag ångrar inte en minut som jag har haft här i England. Förutom att jag saknar alla mina kära och nära där hemma!
Jag är stark nog för att klara mina 8 månader till som jag har kvar i England/London. För denna resa var guld värd och det tackar jag mina värdföräldrar för. Dock träffade jag inte alla jag ville hemma i Sverige men så är det när folk bor på olika håll! Fast fick helt klart toppen dagar, tackar så mycket folket där hemma för det!

Tycker även att dagarna bara går fortare och fortare och jag fattar inte varför!

Fast ikväll är det NYÅR tydligen och det är 13 grader här i England/ London. Hittills har jag varit inne vid oxford street för att leta upp en nyårs klänning som jag hittade på HM och det var faktiskt första butiken jag var inne i, inte dåligt faktiskt! Plus att det är nyår idag med,har nog aldrig varit såhär sent ute för att köpa en klänning till kvällen. Aja denna klänning blir nog toppen får vi hoppas.
Men nu ska jag nog gå och duscha och sedan äta lite, göra mig iordning och sedan runt 18 för att ta bussen och möta upp en kompis för att käka ute och efter det blir det att åka till ute stället vi ska till för att fira in det nya året. Denna kväll kommer nog bli toppen, jag hoppas på det bästa i alla fall!

Så Gott nytt år!
På måndag är jag igång för att skriva om varje dag och mitt nya år i London, ta hand om er nu där ute i vilda världen!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0