Tripp till Ikea

Morgonen var sämre än vanligt, men det är inget jag pratar om!
Mer än att jag var riktigt för bannad och ledsen eller ja allt på en och samma gång..

Så efter allt så stack jag och mötte upp 3 av mina kompisar för att åka till Ikea och kolla runt lite och sedan äta lite mat, vilket blev köttbullar och potatismos.
Var väldigt trevligt att åka dit nu innan jul och allt!

Efter våran tripp så blev det att åka och hämta grabben och tjejen ifrån skolan och dagis. Dock var det inte något fint väder ute men grabben och jag gick ner till dagis ändå och det gick fint fint för vi gick förbi en liten skogs väg. När vi väl går där säger han "vilken cool väg du har hittat, angelica" tyckte det var lite sött av honom att säga så.

När jag kom hem med barnen så hade min värdspappas pappa och fru kommit så jag slutade väl nästan där men jag var i alla fall i närheten i fall min värdmamma behövde min hjälp. Vilket hon inte direkt behöva men städade lite i köket efter att barnen hade ätit.

runt 8.30 var jag på min väg för att möta en kompis för att dricka och snacka skit. Först gick vi till en pub men det var verkligen inte bra på grund av att det var så litet ställe och sedan fanns det inga bord kvar så vi gick vidare till ett annat ställe och där var det allt gott om platser men dock lite dyrt, tycker jag. Fast så är det ju lite ;)

Hur eller hur så hade jag en toppen kväll i alla fall!
Men alla dagar kan inte vara dem bästa så är det bara.!

Over and Out!
Från bruden i Lnodon
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0