Uppdatering=dålig dessa dagar!

Kan säga redan nu att detta inlägg kommer bli ganska långt!
Tanke på att jag sammanfattar hela helgen..

Fredagen: Hade båda barnen på morgonen idag och det gick väldigt bra. Jag och tjejen tog grabben till skolan och sedan gick vi och lekte i en lek plats. Dock var det lite för blött så det gick inte att göra så mycket så vi gick vidare hemmåt. Vig tog oss en fika oxå, vilket uppskattades väldigt mycket. Efter fikat så blev det ännu mera promenad men tjejen somnade i vagnen då hon var väldigt trött. Så blev att gå hem och laga lite mat, för efter maten skulle vi gå igen för att möta upp pappan utanför grabbens skola :)
Och jag gick till gymmet för att träna lite, vilket var jätte skönt men jag frös som bara den efter träningspasset. Så fick bli att gå hem och bara ta det lugnt framför tv.n.. Somnade dock till lite då och då och vaknade när min kompis ringde mig och frågade om jag skulle med och shoppa dagen efter. Så kvällen slutade tidigt för min del för jag var för trött för att göra något.

Lördag:  Vaknade upp tidigt för att jag hade sagt att jag kunde ta barnen så pappan kunde åka till sjukhuset.. Dock blev det inte riktigt så, då pappan valde att stanna hemma och ta barnen för att sedan åka till sjukhuset och träffa mamman och bebisen. Så jag gick upp och la mig efter dem hade åkt ungefär för jag kände att jag inte skulle orka med dagen annars. När jag väl vaknade sedan var det bara att göra sig i ordning för att gå och möta upp min kompis för att sätta sig på overgrounden mot stratford Westfield köpcentrum. Jag hade redan bestämt mig att jag inte skulle köpa så mycket så jag fick med mig hem ett par byxor som gör en smalare? hmm vet inte om det hjälper men men haha och sedan så fick jag med mig strumpbyxor.
När vi väl var klara där efter någrat timmar var jag verkligen jätte trött och seg så jag satte mig och kollade på tv en sväng för att slappa lite innan jag skulle göra mig iordning inför kvällen.
För på kvällen skulle det bli fest, woho :D
Så min tyska kompis Caroline kom hit lite sent dock men ungefär 30 min innan vi var tvugna att ta bussen till tottenhamn court road där vi skulle gå in på en pub som heter The Roxy. Där skulle vi då möta upp några av henne kompisar, alltid lika kul att träffa nya vänner :)

Söndag: Under bara söndag? haha jo det kan man ju nog säga.. Men tjohej vad kul jag hade igår! Kom hem runt 6 på morgonen och var jätte trött, men ärligt trodde jag inte klockan var så mycket. Jag skäms lite av att komma hem så sent för jag visste att barnen och pappan skulle gå upp strax efter det,suck. Men det var inga sura miner alls och ingen var vaken. Bara så ni vet så får ni inte veta vad som hände i natt mer än efter festen så mellanlandade jag i Camden och sedan drog jag vidare på lite andra äventyr innan jag stack hem.

Dax att berätta för er vad som hände efter jag vaknade upp efter mina få timmars sömn. Jag var helt slut i kroppen helt ärlig! men när jag väl kom upp ur sängen så blev det att gå ner och äta lite frukost och bara ta det lugnt.! För jag visste även att min värdmamma skulle komma hem idag ifrån sjukhuset så jag ville vara lite mera klar vaken innan hon kom så jag gick upp och fixade lite i mitt rum. Sedan efter någon timme så kom hon hem med lilla bebisen, han är verkligen super söt men dock har han inte något namn än fast det kommer nog snart. Det var även en massa folk här när hon kom hem. Fast jag var inte hemma så länge för att jag skulle gå och få nya uppgifter på gymmet, vilket inte var mig dag idag för det men jag hade ett möte så det var bara att gå dit. Hon som hjälpte mig på gymmet var verkligen super duktig och väldigt kul när en tjej gör ett schema för en :)
Så hon gav mig två olika tränings program som jag ska följa under veckan och jag hoppas det kommer ge resultat!
Efter att ha varit på gymmet ett tag så fick det bli att gå och möta upp min andra tyska kompis Nadja för att prata lite och så tog vi en promenad. Väl hemma så hade det kommit nya personer.. Nytt folk hela tiden, haha. Nej men det är alltid kul att få lära känna nytt folk men denna gång var det pappans pappa och tjej och sedan pappans bror med kille som var här. Men jag visste vem hans bror och kille var så det var inte alls nya person för mig vilket var skönt. Blev bjuden på mat som min värdpappas pappa och tjej hade gjort, mums det var jätte gott.
Annars under kvällen blev det att bara ta det lugnt för jag var så gott som slut.. konstigt? haha nej skulle väl inte tro det.

Fast kan inte mer än att säga att min helg var mer än toppen =)
Tackar så mycket för dem som var med och gjorde den så bra.


Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0