You are my star,my friend and everything!

Torsdag och jag var hur trött och seg som helst, dålig sömn och ute kväll igår. Ibland är det verkligen inte bra att gå ut mitt i veckan, haha. Aja jag har ju ett jobb att sköta så det var minnsan bara att gå upp och börja jobba.
Det stod på mitt schema att jag skulle lämna barnen på dagis och skolan, vilket lyckades även denna dag. Denna dag menades även att barnen skulle få jul lov. Min värdmamma berättade för mig att jag inte behövde hämta barnen så jag var lite lättad men hon ville ha hjälp mellan 16-19.

Denna dag var jag bara tvungen att spendera med Emelie, min fin fina vän! För jag ville kunna umgås med henne så mycket som möjligt innan hon åker hem till Sverige ( kommer ej tillbaka).  Så vad gjorde vi denna dag? det började väl med att jag skulle åka till henne och tåget var försenat och lite och sedan så hade jag gått fel väg, haha. Aja men vi hittade varandra till slut. Väl hemma hos hennes i high barnet så blev det att fixa i hennes lilla rum och packa hennes resväska. Snacka om att man samlar på sig mycket grejer på kort tid. Jag fasar bara när jag ska åka hem till Sverige nästa år, haha. Vi pratade en massa också och konstaterade att vi båda var knäppa, det kändes skönt haha.! Sedan när vi vägde hennes väska en gång så trodde knappt hon och jag på att den vägde 20kg så vi sa helt klart att det är fel på vågen och inget annat, för den kunde inte bara väga så lite alltså.

Och till lunch så stack vi och åt bakpotatis med räk och avocado röra, snacka om att det var gott! Det var det godaste jag har ätit på länge. Vi tog även en titt i lite affärer innan vi skulle ta tåget. Jag hittade en jätte fin klänning som jag kan ha på nyår och julafton, hoppas jag.!

Väl hemma så såg det verkligen ut som en katastrof, grabben här hemma hade haft en lekdag med en kompis. Så det var bara att sätta igång att städa, kan säga att det är verkligen inte det roligaste men när man väl sätter igång så går det snabbt =)
Fick även hjälp av grabben med städningen medans värdmamman gick och hämtade tjejen på dagis. När dem kom tillbaka så blev det att hjälpa till med alla barnen medans mamman gjorde ägg röra så vi kunde ha det på mackan. Sedan blev det att bada barnen vilket inte var det roligaste på grund av att dem blötte ner hela mig så gott som. Fast till slut så lugnade dem ner sig och allt blev toppen.

Hade bestämt träff med Emelie igen efter att jag hade jobbat för vi skulle gå på bio. Vi båda ville se new years eve, måste säga att jag erkomenderar den filmen för den var jätte bra :) Så även denna kväll var jag hemma runt 23.30 snacka om att jag är ute och ränner om kvällarna, haha :P

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0