1 Februari 2011

Tiden går fort och jag orkar inte tänka..

Har magsjuka och tycker synd om mig själv och tänkte då skriva lite här. Inte för jag har så mycket att skriva men tänkte skriva det att jag inte kan äta något fast jag är jätte hungrig, vilket är jätte jobbigt.!
plus att jag missar saker i skolan idag när jag inte är där. Hade även tänkt att plugga för jag har ett omprov på torsdag, men har jag orkar till det? svar nej. Kroppen är helt slut så det ända jag orkar är att sova och gå på toa.. Orkar knappt sitta här och skriva men nu mår jag i alla fall bättre än vad jag gjorde igår vilket är bra. Har även fått behålla allt jag äter, de vill säga nästan inget. Det är verkligen tungt att äta, men jag gör mitt bästa för att få i mig något.

För övrigt så har jag sökt två sommarjobb och undra vilka man får? och vad händer efter sommaren? ska jag börja söka jobb istället för sommarjobb, vill jag vara kvar i sverige eller vill jag åka någon annanstans?
Vad vill man med sitt liv egentligen..

Over and Out tills nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0