7 februari 2011

Dagarna bara går, måndag igen och jag har varit med stora syster idag och sofie i Vimmerby. Handlade inte allt för mycket, handlade bara de jag behövde.
Efter vimmerby fick de bli att vara hemms hos sofie med stora syster och lilla syster. Vi gjorde oss lite ansiktsmasker vilket jag tycker var jätte skönt för ansiktet.

Men nu sitter jag hos min bästa kille kompis mamma med hennes dotter som jag passar. Hon kollar på film och jag sitter här och kollar runt lite på datorn, men hittar inget roligt tyvärr. Blir att vara här tills jag är så trött så jag måste gå hem.

Saknar dig och vill så gärna somna vid din sida varje dag men de går ju inte =(  Men tur kudden finns så man kan ligga och krama den =)

Ocer and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0