Bandy och regn

Idag blev det som sagt att hjälpa och kolla till när lilla syster spelade sina två matcher. Dem vann sina båda vilket jag tycker dem var världa. Tycker dem har förbättrats så himla mycket om man ska kolla hur dem spelade förra året. Är i alla fall stolt över min lilla syster för hon gjorde sist första mål, det kommer hon verkligen leva på länge.
Det negatativa med det hela var dock att det regna och isbanan var helt blöt så när hon väl skulle gå och duscha och ta av sig allt kläder så bara rinner det vatten hur skridskorna, så ni förstår att det var verkligen som en pöl ute på banan idag. Men det hindrade inte dem på något sätt!

Så nu sitter här här och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan ta och hänga upp den och slänga in en tvätt till och sen kan jag ta mig en promenad bort till affären för att jag glömde bort att köpa kattmat förut när jag köpte godis, tänkte bara på mig själv just då hehe. Nej självklart gjorde jag inte det men deras kattmat fanns inte på konsum.

Och ikväll blir det att kanske vara barnvakt åt söta nova. Ska i alla fall hem till mamma och umgås lite och kanske kolla på melodifestivalen med, trist att sitta själv och kolla på den. Ska bli kul att se vad artisterna har att erbjuda iår och om det är något bra. 

Hoppas ni andra får en toppen dag/kväll =)

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0