dessa rubriker är inte allt för roliga

När jag vaknade upp i morse trodde jag att jag bara hade sovit någon timme, men så var inte fallet. Var bara att kliva upp och vara glad. Det hjälper inte heller att man har två katter som gärna vill ligga kvar i sängen och gosa lite till och inte kliva upp som jag måste..

Har även haft världens slappaste skoldag idag.. Vi har suttit och lyssnat på läraren när han gick igenom kymaskinen från grunden. Hur man kopplar in grejerna och hur man fyller på och hur man sen tömmer en anläggning.  Vilket jag tycker egentligen han skulle ha gjort från hela början innan vi själva började hålla på med maskinerna. För nu kan vi ju nästan allt, dock inte jag men dem andra. För en annan som inte kan det så väl var detta jätte bra men synd att det kommer nu och inte kom innan! Men men det är väl sånt man får ta.

Nu måste jag nog ta mig några mackor innan jag sticker hem till mamma och lilla syster för att följa med dem till bandy banan för att sedan vänta på att min träning ska börja. Som jag tidigare har berättat så har jag börjat på "tant gympa" som jag kallar det. Det är en väldigt bra träning och ger bättre muskler men dock är det många äldre som är med, fast vi är ju ungefär 5st som är yngre.

Over and Out!

Kommer även en bild på mig sen i fredags =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0