Fredag och det är 4 februari 2011

Förstår inte varför jag inte vaknar när dem från extra jobbet ringer eller skickar sms om jobb! Blir så sur på mig själv, jag hade velat jobba och få lite extra pengar, men det verkade ju inte gå något vidare bra! Men men får hoppas att jag får mycket jobb ändå, men man blir lite besviken när dem frågor om man kan jobba.

Har i alla fall hunnit med en del saker ändå fast jag inte gick och jobbade. Jag har tvättat en tvätt, hade velat tvätta en till men kände inte att jag skulle hinna de. Har även tagit en sväng om med dammsugaren så nu är det inte lika sandigt i lägenheten som det var innan. Så nu sitter jag här och skriver och väntar på att jag ska åka hem till min kompis som bor i virserum, så ska ta bussen som går 13.18.

För övrigt så ska detta bli en riktigt lugn helg! Har inte haft det på jätte länge.
I morgon ska jag hjälpa min lilla syster med hennes bandy, dem ska spela match hela dagen. Så måste klä på mig riktigt mycket så jag slipper frysa :)  Och hoppas att dem vinner någon match, ska även ta med mig min kamera så jag kan ta lite kort på henne och hennes lag.

Sen så kommer min älskade kusin ner i dag, vilket ska bli riktigt kul att få träffa honom! har inte sett honom sen nyår tror jag. Han är alltid lika go och snäll när han kommer ner.

Men slut pratat för min del för nu ska jag skriva lite på ett engelsk brev :)

Over and Out!
Får även bli en bild på mina två katter som har blivit mycket större än på denna bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0