Hämta hem våran underbara vovve

Idag fick vi hämta hem våran underbara och älskade hund Mollie. Min äldre syster kom direkt efter jag hade skrivit provet för att hämta mig för att vi skulle kunna åka ner och hämta hem hunden så fort som möjligt. Så runt tre åkte halv tre åkte vi. Tyvärr tar det sin lilla tid ner till läckeby men det är det helt klart värt. När vi väl var framme så var det en hel del att fråga och sen mycket information. När vi väl fick träffa henne så var hon så klart väldigt glad. Hon skulle även ha en Krage som dem kallade det runt halsen för att hon inte skulle kunna slicka på såret, vilket jag tror hon vill hela tiden, så vi satte på henne den på engång. När vi väl var hemma så tyckte hon att det var väldigt skönt och kunde då slappna av lite mera.
Men är så glad att allt har gått bra än så länge och att hon är hemma och kan vila upp sig.!

Kom nyss hem från träningen men blev bara ett kort träningspass för vi var inte alls många idag,vilket är väldigt tråkigt. Men det var skönt att bara komma iväg och tänka på annat. Så nu ska jag allt ta och lägga mig faktiskt, det är en ny dag i morgon och jag är ledig. Men på kvällen blir det tjejmiddag och lite fest hemma hos en kompis som fyller år, så det ska bli väldigt trevligt att göra lite annat för en gångs skull. Får se om jag skriver något i morgon på dagen allt hänger på vad jag ska göra.!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0