Känns lite surt..

Suck känns verkligen lite surt att dem som går i skolan, har sportlov denna vecka. Medans en annan måste gå i skolan, men men inte mycket att göra åt.
Fick veta att jag klarade en kurs som vi har haft i cirka 6 dagar! Vilket var en jätte lättnad för min del. Trodde aldrig jag skulle klara det.

Helgen för min del har varit väldigt lugn. Var på 19-årsfest i fredags och en tjej kompis. Lördagen blev det att jobba och söndagen blev det bara en slapp dag. Var i kyrkan en sväng på kvällen för att lyssna på polisen som skulle komma och informera oss lite grann om vardagen.

Och igår så hade jag min lilla syster på natt besök alltså från söndag till måndag, vilket var jätte mysigt. Så igår umgicks vi hela dagen och hade det allmänt kul och trevligt tillsammans. Hon följde även med mig till vårdcentralen för att jag skulle ta ett pricktest för att se om jag är allergisk på husdjur eller inte. Det visade sig att jag inte är allergisk mot något, vilket jag trodde att de skulle visa. Men hon sa att man kan vara allergisk fast det inte visar på testet. Vilket är väldigt konstigt från min sida, men men fick i alla fall veta om jag var allergisk eller inte.

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0