Kursen i skolan är för kort

Vi har en kurs som heter regler och styrteknik men en kille från Carrier hon kan är verkligen en usel lärare eller så är det för att jag stör mig på hans låsas öga! men hur som helst så är han dålig på att förklara och så tycker jag att hans kurs är alldeles för kort, vi har honom bara 6 dagar totalt under detta år som vi pluggar. Vilket jag tycker är oerhört lite. Det spelar även ingen roll hur mycket vi klagar över att vi tycker att det är för kort tid.
Men i morgon är det i alla fall sista dagen med honom och det innebär att vi ska skriva prov på något som vi knappt har lärt oss, suck! hoppas bara att vi alla klarar det i klassen.

Har även haft väldigt ont i huvudet idag, vilket jag hatar hur mycket som helst!
Fast jag är så envis av mig så jag har tränat idag och bättre blev det absolut inte, haha. Men inte så mycket att göra, ska bli skönt att strax gå och lägga sig i min goa säng som står och väntar på mig.

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0