Lugn och skön helg.

Det har varit mer än en toppen helg för min del!
Har verkligen gjort det jag har längtat efter hur länge som helst. Och det har varit att bara få vara och göra det jag känner för. Så i helgen började bra, först tvätta och städa på fredage, var verkligen tvungen efter att ha legat efter med allt i en vecka känns de som på grund av att man var sjuk. Men det fixade jag iordning på fredagen, men efter det så satte jag mig på en buss hem till min underbara vän ulrika som förgyllade min dag med mycket skratt och god mat och lite film med och så får vi ju inte glömma allt prat. Bara älskar den människan. Kvällen avslutades hemma hos min mamma och sen vidare hem till en en kompis till familjen, bara jag som gick dit. Var där och spelade kort och umgicks, den familjen är verkligen jätte go.  Men hur som helst så lördagen spenderades som sagt på bandy banan för det mesta. Fast på kvällen blev det att vara hemma hos mamma och spela wii, äta och kolla på melodifestivalen. Och det var verkligen skit iår måste jag säga! men jag hittade två låtar jag tyckte om. Efter det så gick jag hem till min bästa kille kompis mamma och pratade lite och sen tog jag hennes bil och åkte en sväng.

Och vad har hänt idag då?
Jo det ska jag säga er. Det har faktiskt inte hänt någonting på grund av att jag har inte orkat och det har varit jätte skönt. Jo förresten jag har varit och spelat innebandy match och det blev 3-3 mot dem som ligger två i våran serie. Om ni inte visste det innan så står jag i mål. Tanke på att jag har varit sjuk i veckan så trodde jag att matchen skulle gå uselt för min kropp inte skulle hänga med eller något. Men det kan jag säga att den är helt slut nu, sen jag kom hem vid 6 så har jag knappt orkat göra något. Fast jag ställde mig ändå och gjorde kyckling i ugn och ris och så skulle jag försöka göra mig lite Curry sås och misslyckades totalt tycker jag. Ville så gärna ha den såsen men men kunde inte göra så mycket, hade mer än gärna haft ica´s färdiga sås fast de hade ja inte!

Juste får inte glömma att jag nyss kollade på en film. Jag såg my sister´s keeper ( allt för min syster) , vilken underbar film asså. Har fått en och annan tår av den filmen, jag bara älskade den. Jag hade gjort lika mycket för min syster som anna gjorde för kate.

Du är för bra för mig och jag vet att det inte kommer hålla i längden men du är bara så bra, men drömma går alltid! Du betyder mer än vad du tror <3

Aja slut pratat nu för min del, sorry att de blev så långt men kände att jag behövde de.

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0