Ny design

Har äntligen satt in den nya desginen men är inte riktigt nöjd ändå, men får ta och fin putsa den lite och tänka efter vad som inte är bra med den. Så det återstår och se hur mycket jag gör om den.. Men är riktigt stolt att jag har fört över den nya i alla fall.

Har även haft en väldigt slapp dag i skolan och en toppen kväll kan jag nog säga. Efter jag fick veta att min träning blev inställd idag blev jag faktiskt besviken för jag hade velat åka och träna fast jag har träningverk. Men istället stannade jag hemma hos min kille kompis och hans tjej. Vil satt och pratade gamla minnen han och jag har haft och sen blev de en film och lite mera snack.
Fast nu sitter jag här i sängen med min dator i knät och ena min katt bredvid mig sovandes och den andra ligger nog i soffa. Älskaar verkligen mina små liv jätte mycket. Ibland kan man verkligen inte förstå att dem små liven kan betyda så mycket som dem gör.

Nej men nu tror jag att ögonen vill sova. Dem börjar gå ner mer och mer och det är väl då man ska ta och stänga ner denna burk och sova! Så det tror jag att jag tar och göra, så jag får min sov morgon i morgon och en slapp dag. Exakt en sådan dag jag vill ha. Och bara ta hand om mig själv och inte behöva tänka på något.!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vaa seriöst? Illa att Småland ligger före storstan=/

2011-02-27 @ 21:02:53
URL: http://exellentmagics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0