Nya desginen är på gång!

Har suttit ett antal timmar idag med en ny design och jag tror jag snart är klar med den!
Det ända som är lite sådär med den är att jag inte är jätte jätte nöjd än, men det fixar jag till innan jag lägger upp de här.

Men nu ska jag sova, börjar blir trött. Hoppas bara inte grannen smäller i dörren vid 6 i morgon bitti för då blir jag allmänt sur! För det gör han nästan varje morgon nu för tiden, kan han inte visa lite respekt? Aja hoppas ni andra har de bra!

Var även första dagen på denna vecka som jag har kunna äta ordentligt, vilket känns väldigt skönt. Visst lunchen var jobbig att få ner men vad gör man inte för att få i sig lite, jo man sitter där tyst och tänker snart måste jag nog sluta och äta innan allt kommer upp igen! ne usch vad det där lät men det var verkligen så jag kände idag när jag satt och åt med alla andra i klassen som hade sina matlådor med sig!
Hoppas bara att jag inte mår illa så länge till för det är HEMSKT!!!!!

God natt!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0