Rubrik

Jag tycker inte om att skriva rubriker för jag kommer aldrig på någon!

I alla fall så sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på lite kladdkaka. Måste även sätta igång och plugga lite,tanke på att man har prov på torsdag. Fast vi har det riktigt bra för vi har fått instuderingsfrågor som vi kan läsa på inför provet, så hoppas verkligen att man bara behöver läsa på dem! men man vet aldrig så det blir allt att läsa i boken med en gång så man vet lite mer än de som frågas på instuderingsfrågorna :)

Har även lagt i sängkläderna i tvätten som jag snart ska ner och lägga i torktumlaren så att det blir klart så jag kan bädda sängen. Ska även äta lite kladdkaka snart mums, den blev precis klar.

Sen det bästa av allt jag har träning ikväll och jag är jätte sugen på att träna =)

Hej svejs så länge :)


Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0