Sista dagen i februari 2011

Har haft en toppen helg, men väldigt lite sömn. Fast så länge jag har haft det kul under helgen så har det inte gjort mycket att det blev lite sömn.  Visst vissa saker kunde ha varit bättre och vissa inte.

Har faktiskt inte mycket att skriva. Var ute och gick i en timme nu i kväll och det var super skönt. Gick även förbi bandy banan för att rensa ut lite från förrådet för jag ska verkligen lämna ifrån mig allt och då menar jag verkligen allt!!!!!  För är så trött på föreningen över huvudtaget. Men det var jätte skönt att få det gjort så nu är det bara att lämna tillbaka nyckel så fort jag har gjort det sista, vill inte ha något med dem att göra!

Aja nu ska jag snart lägga mig i sängen för att sova för ännu en hel dag i skolan i morgon.

Over and Out!

/ Angelica

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahah, du är rolig du;) Saknar dig syrran<3

2011-03-01 @ 14:30:43
URL: http://exellentmagics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0