Snö och jag som trodde....

Mera snö kommer det ifrån himlen och jag som trodde att det skulle bli vår nu, men ack så fel jag verkade ha de! Och kallt har det blivit med,suck. Jag vill verkligen ha vår och sommar nu!!!!

Igår efter tentan så kändes det faktiskt ganska bra, de var faktiskt inte lite svårt som jag hade förväntat mig. Så det kommer nog gå fint fint men det är väl bara att vänta och se om man klarar det eller inte när man får tillbaka proven. Hoppas vi får tillbaka dem nästa vecka men de får vi nog inte tyvärr..

När man äntligen får sovmorgon så kan man sällan sova ut så mycket som man skulle vilja förstår inte varför. Men nu sitter jag här och har nyss ätit frukost och strax så ska jag fixa iordning håret innan jag ska åka upp till hultsfred med bussen så jag kommer till skolan. Blir dock att gå från stationen till campus, vilket är en bra bit men men tur man har musik så jag borde nog allt klara mig.! på tal om det måste jag ju lägga in lite ny musik i mobilen så jag har lite nytt att lyssna på istället för det gamla vanliga.

Vaknade även upp med lite hals ont och snuva, hur kommer detta sig? var ju inte länge sen jar var snuvig, det är i alla fall inte kul men hoppas det går över snarast.

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0